Jag har glömt bort bloggen:O

2009-08-06 ♥ 21:11:50 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Jag Har Glömt Bort Bloggen så här kmr ett kort inslag!

Hejhej jag sov hos mirellah Sön-Mån Mån-Tis
och hon sov hos mej ons-Torsdag så idag gick vi på skänninge marken!
Jag köpte en hellokitty plånbok och brändamanldar och åkte en jätte rolig karuselll som mirellah åkte 3ggr :O
Sen åkte vi till henne och steekte i "badbergen"
Sen bytte mella kläder och vi prata opm fittbirgit
sen vek albin kläder så vi hjälpte han lite
sen sprang Fiddelie Alicia Mirellah Jag Och Albin lite vattenspridare han vänta på kevin!
Sen plocka jag mat till kaninerna!
Sen åka åka hem och nu sitta här och äta chili nötter!
men nu måste jag duscha jag är svetting
m.m m.m m.m m.m m.m m.m
Pusshej<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0