Måndag , Tisdag!

2009-08-11 ♥ 11:31:55 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Hejhej!
Igår var det ju måndag !!
Då började ju jag 7:an om en vecka!
Aja jag va med mirellah :d
vi gick ner till badbergen och bada
med små barnen (fånga småfisk)
Sen typ åkte jag hem och åt så
mirellah klippte gräset sen
kom jag tbx så jag vänta
på mirellah
då va jennifer där ju;)
jag har inte träffat henne på
hela sommar lovet så det
va ju kul!
sen åkte vi till jernevid och bada
det är typ långgrunt hela vägen!


Idag äre ju tisdag
idag ska elektriken komma
vi gör ju om köket!
Aja sen ska jag nog
ringa till mirellah
Pusshej<3



Kommentarer
Postat av: mirellah <3

Hejhej , det var kul att vara där i jenervid (stava) haha :) <3 ! Älskar dejj <3

2009-08-11 @ 12:02:51
URL: http://mirellahax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0