Trevlig Lördag:D

2009-08-23 ♥ 15:13:41 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Sha Sha!
igår var jag och handla i mjölby men hitta inte
det jag skulle ha så drog in till linköping där hitta jag!
+ilinköping va rorri en räser bil:O
Sen kom vi hem och drog ner till hamnen och titta
typ inget folk!
sen drog v hem till Henrik och Ulrika !
Och va sociala sen kom axel hem han hade vunnit
en midalj för strösta kräftan!
Sen gick vi upp till hans rum och lyssna på hans musik typ bara
Eddie Medusa!
Sen kom Simon Emil Gustav Och Andreas in klamade och frågade om vi skulle förlja med till hamnen!
Och Gustav skulle inte få nån skit XDXD
Vi tortera hans cykel (inte jag)
Sen kom en full gubbe och sa åt gustav och emil
Hå hem och lägg er jävla snorungar xD
Så dom gick hem och gubben följde efter!
Sen gick vi hem till axel och titta på film m.m
Lyckad kväll tack:D
Pusshej:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0