Onsdag Kväll:*

2009-06-24 ♥ 20:06:00 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)


Hejhej!
Nu sitter jag här vid datorn med mirellah:)
Jag har precis tagit en skön dusch:)

Aja kul vare idag iaf har fortfarande ont i halsen
men det är lite bättre nu:)
Först åkte jag till macken och mötte mella sen hem äta glass
sen bada i 2 tim skööööööööööööööööönt<3
Sen åka åka cykel till macken:)
Sen åka åka hem på min fina cykel:)
Sen äta hemma gjorda pannkakor Göttans=)
Sen bada bada i min "stora" fiina pool<3
Aja nu ska jag och Bäste Mirellah göra något annat
och + imorgon ska jag ringa mirellah 09.40
för vi ska till Ö&B eller hon ska hänga med
mej och min fiina familj=)

Puss :*
God Natt =)  / Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0