Måndag-

2009-11-16 ♥ 19:11:17 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Asså måndagar är så J¤vla tråkiga . Man måste gå upp tidigt
och i helgen har man ju sovit ut så det är lite jobbigt att
gå upp 06:20 på en måndag

åhhh.

Min dag idag dådå
först vaknade jag (försovmej till 07:05)
och gick och tog på mej tvätta
ansiktet för att vakna sedan sminka jag mej och
gjorde iårdning mej i håret.

Sen när jag var klar efter ca en halvtimme.
var jag klar (stressar vetni)
Gick jag och åt frulle 1macka och
ett glas apelsinjuice smariit:)
sen Borsta tänderna och sedan
ta på sej och cykla till bussen
sen åka åka buss  (det regnade som fan)
Framme i skolan

MIN DAG I SKOLAN:

KLASSRÅD: Först börja dagen med klassråd
med cooola christian:) fick sluta tidigare :)

ENGELSKA: Bytte platser  sitter typ på samma plats
fast förut satt jag brevid Albin och nu sitter brevid Elinor.
(Engelska prov på fredga)

TYSKA: Språkval tyska för mej:)
bytte platser där ochså
fick sitte själv :-(
förut satt jag brevid Henke:)

MAT: Äklig päklig mat  korvstroganoff usch. (imorgn är det good mat yummie :))

IDROTT: Pingis och Basket på helplan:)

mitt lag.

Fanny
Julia J
Emil A
Malin
Sanna
Tim

:)

MATTE: Matte är ju ínte direkt tråkigt då:)


SLÖJD: sy slöjd vart klar med mitt förkläde idag och fick sluta tidigare
ska välja syslöjd:)

Åka hem med bussen :)

satte mej vid datorn och nörda Farmville och Happy aquarium :)

och sen åka till skytte och skjuta

fick  195/200
usch vad dåligt Yasmine du  måste skärpa dej


åhhhhh--

Sen sitter här :)

Ska gå och duscha satte mej vid datorn istället för
att plugga.
så mamma är skappligt förbannad
ohh jävlar nu skrek hon igen måste dra hare bra




Sha sha
//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0