Svininfluensa spruta nr2.

2009-11-18 ♥ 17:18:39 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hejhej har precis tagit svininfluensa spruta nr 2idag efetrsom jag har astma och är i riskgruppen
först gick jag till solgården och frågade om jag skulle ta den då sa dem att jag skulle ringa vårdcentralen
men jag och mamma gick dit istället och dem sa att dem skulle ta den på mej där istället
så då fick jag vänta och höra massa bebisar skrika och gråta.
sen Min tur tog tup 30min för dem för det strula för
barn i riskgruppen under 13år ska ta sprutan 2ggr
och dem över 13 1gång men dem som är 13 då?
så jag var på gränsen men jag fick ta den iaf så nu är 2/2 sprutar
avklarade iaf:)

Aja orkar inte skriva om min dag i skolan.

jag är mega hungrig nu för åt typ inget i skolan och åhh
orkar inte tänka är för hungrig maten är snart klar som tur är

Okej

Lot's of Love
//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0