Tisdag.

2009-11-17 ♥ 16:28:57 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Sha sha

tisdag idag kort dag i skolan gött:)
Min dag började saamma som igår.

Aja min skola dag.

EPT: Först EPT med gunnel fiskögon  -.-'

TYSKA: Tyska då då :L

Rast i stora lass
       30min

Lunch 30min

rast 20min

Alltså äta på 1tim 20min  :)
Yasmine Gilla

typ 11:40 gick jag till tandläkar skulle dit kl 12:00
alla skulle juu fan dit träffa en i 9:an där och Ritchie linus och tydligen skulle
Therese ochså dit :O

Iaf hade ett hål :O
Fy Yasmine

och 7st små hål imellan tänderna men dem skulle man inte
laga skulle andvända tantråd :O

Sen gå till bilden:)

Sen No -.-'



Så såg min  skoldag ut chill faktiskt snart ska jag ta och titta på

SJUNDE HIMMLEN<3
och göra läxor.

Sen käka nåt:)


Glömm inte på Fredag är det premiär på New Moon
ahhhhhhhhhhhhhhhh måste se

nej jag är ingen Twilight Nörd
men filmen är otroligt bra
så måste se 2:an :)


Hare gött :=)


//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0