Helluuuuuuu!

2009-09-01 ♥ 19:49:50 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hallå hallå
sitter här och har fett ont
i mitt öra jag tog hål för några veckor
sedan och nu håller det på att växa ihop och
set gör ont som in i helv*te

Just det jag ska göra dagens låt med men det kmr i
ett ensklt inlägg *hihi*
det känns som om jag skriver lite gammeldags
Typ : Sedan Dem m.mm
Asså åhh XD
Jag har inte vart med nån på typ flera veckor
men det är ju klart ingen vill ju va med mej
jo en
men hon luktar bajs och jag
vill inte va med henne"
så att
jag får vell stå ut att va ensam det är ju
så i skolan ochså jag har ingen att va med där häller
haha  men nu ska jag inte skriva om mitt pivat liv typ
utan om min dag!

ahh
vaknade av att Johan Palm-Emma-Lee
ringde jag stängde av klockan gick när tog på mej
Platta håret och sen sminka mej!
Sen gå och äta frukost
Min frukost bestådde av
Ett hlvt klas juice
och en halv macka
jag vet inte bra
sen åt jag 2mackor till lunch
så jag har levt på mackor
idag
+3tuggumi
jag när lixom beroende av tugummmii!
Jag mååååååååååååste köpa tuggummi imrogn min är snart slut typ 12st
kvar OMG!
Aja med sen åkte jag till bussen på min finfina cykel
eller inte!
Sen åka åka bussen:D
Satt brevid Anna
synd att vi inte går i samma klass
jag saknar henne :'(
Sen komma till skolan och hade Hkk(hemkunskap)
Vi Bakade KladdkakeMuffin
Jag fick va Med Emil (Ljung)
Vi va typ bäst för xD
Nej men emil skulle trycka bort visparna
från elvispen då tryckte han på start
så smet flög XD
Haha
sen åt emil typ upp nästan all smetXD
Jag åt inget jag typ bantar!
vi fick 8Muffin var jag bjöd en till mamma
och åt en själv få se om natacha får en nu!
Sen hade vi lektioner
tråkiga förutom bilden den är kul
vi gör typ konstbilder jag gör
Johan Palm<3
ah sen vänta på bussen åka hem och sen sitta vid datorn
typ lite senare
åkte vi upp till ödeshög och handla !
Sen hämta vi Natcha Hon va med Linda
Aja sen åkte vi hem
senare fick jag så jävla ont
i örat att jag började gråta!
Jag vet fajantit
sen åt vi
Och nu sitter jag här med ont i örat och allt!
Och vet inte vad jag ska göra ni kan ju va lite
Sociala på msn
[email protected]

men orkar inte skriva mer
det vart ett långt in lägg idag!

Läs/följ/Kommentera


/Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0