2/12-2010

2010-12-02 ♥ 14:22:39 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halloj det var ett tag sen xd
men jag vet lixom inte vad jag ska blogga om så det får väl bli en sån är grej som alla andra gör xd

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min kärlek.
Dag 3 – Min familj.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Mina vänner.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Ett ögonblick jag minns.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Det här jag vill ha.
Dag 10 – Den här veckan.
Dag 11 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 12 – Mina drömmar.
Dag 13 – Musiken jag lyssnar på.
Dag 14 – Det här gör mig arg.
Dag 15 – Det här får mig att må bättre.
Dag 16 – Det här får mig att gråta.
Dag 17 – En första.
Dag 18 – Mina rädslor.
Dag 19 – Min favoritplats.
Dag 20 – Det här saknar jag


//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0