Halloj ;)

2010-07-27 ♥ 14:11:50 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hejhej ;)
Händer idag då?
vi ska trolightvis åka och spela mini golf ;))
Tar nog med mej kameran så det kanske blir lite bilder !
johanna marken på torsdag Julia frågade om vi skulle gå
så det kanske blir så ;)
Aja ;)

Dagens Outfit ;)

T-shirt Gina Tricot ;)
Jeans Shorts - Lindex ;)

Facelook!

Smink- maskara och Kajal ;)
Örhängen- Fick av Emelie Elinor och lotta i födelsedags present ;)
Peaceringen-Fick av natacha i födelsedags present!
Andra ringen!- Fick av Emelie Elinor och lotta i födelsedags present;)
Armandet är köpt på cocoo fick av mamma i födesledags present
Hellokitty Hårnålen fick jag av mamma i present ;)
Nerslppt hår och plattat hår ;=
Andra handen har jag två toffsar ;)

!
Det får bli en bild på mej och julia ochså!
Kolla inte på munnen jag vet inte vad jag gör med den xD
Bild Från klassresan ;)

oj då det var ett långt inlägg!
//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0