Rubirk :;)

2010-07-22 ♥ 15:31:36 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

Halloj ;)

Torsdag idag fyller år på söndag  3dar kvar ;D<3
Idag har man inte gjort nånting spelat mario xD
Imorgn ska vi ha kalas med släkten för mej ;)
Blir grillat kött potatissallad lr Potatis ;)
Efterrätt blir en hembakadtårta gjort av MEJ ;)
Jag ska gå Bageri och Konditori linjen efter 9:an
jag älskar att baka och nu vill jag tästa något nytt av
marsipan tårta det blir en marsipa tårsta men Marsankräm
chokladmossue och grädde marispan lock på men gula blmmar med
"strössel" i mitten ;)
Hoppas det blir bra orka skriva mer
Puss hej ;)
//Yasmine

 Bild jag fotat vart riktigt nöjd med den ;)
Kameran är dålig men endå ;)
(
bilden är oredigerad)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till dig då ^^

o pappa med :D haha <3

2010-07-24 @ 18:41:25
Postat av: alice

bilden vart asbra ju o: <3

2010-08-17 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0