Jag vill ha sommar<3

2010-03-14 ♥ 18:01:06 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Hejhej;)
Förlåt att jag inte blogga dagens låt igår det blir nog inte det idag heller!
Orka tar det typ bara nån gång i veckan!
har hittat ett par Vår skor ett par Converse
Gula;)Har ett par röda men dom börjar bli försmå!Sånna jag har nu!

Sånna Här ska jag köpa:

Äkta Converse är snyggast (märket är på andra sidan!)
699:- Stadium!

JA jag blir sur om nån köper samma färg!

ÄLSKAR Converse<333
Ska nog få dom av mamma eller hoppas(Y)

Ses
//Yasmine



Kommentarer
Postat av: Natalie N

hihi jag ska köpa röda :D<3

2010-03-25 @ 16:55:37
URL: http://www.tiieepnataliii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0