Orientering.

2010-05-06 ♥ 19:29:29 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

 

Det gick just en gubbe i våran trädgård med ett papper i handen ;O
och sen åkte iväg i en vit volvo
Vi fick registeringsnummret och vi hitta vem det vahan hette Hultman Leif Bertil så alltså heter han:
Leif Hultman
Bertil Hultman lr
Leif-bertil Hultman & bor i Sommen(stava)
-------------------------------------------------------
Orientring idag skulle gå med Alicia Linnea Malin julia och alice men asså jag är så slö och ville gå själv men jag "fick" inte gå själv så Alice och Malin vänta på mej ^.^ dom andra dissa oss och sprang iväg. Vi gick i myrstack->Träsk->Myrstack sen tbx till kontroll nr2. Då ringde Alice till julia och då var dom imål diss kallas det.
Ahh sen kom vi imål halv 3 nån gång!
Trillade och har fett ont i knäet och fötterna .
När jag kom hem duscha och i mer än 20min hehe och Natacha hade badat innan så det fanns ju inget varmvatten kvar till Mor&Far
Imorgn fredag gött ;D
nehe ska ta och plugga lite eng-glosor.
//Yasmine




Kommentarer
Postat av: malinlarsson

haha :D du får inte gå själv! men vi kommer i alla fall i mål ;) och vi lykades få tag på alla :) tack vare dig!

2010-05-10 @ 18:47:07
Postat av: Alexandra

Hej Hej allt bra med er?

2010-05-12 @ 14:23:50
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0