Sket trött!

2010-05-28 ♥ 21:21:11 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (3)

Tja

sitter är fredag idag helg nu sitter här kl är inte så mkt men 
är sket trött !ska upp vid halv 8imorgn jobbigt!
ävla alice att komma så tidigt  XD<3
Malin ville att jag skulle blogga därför gör jag det
asså jag vet inte vad jag ska skriva?
skriver om dagen

Först gympa Fotboll i blöta gräset med bara strumpor och sen spela beach volley boll
med blöta strumpor i sand icke bra!
Det var kanske kul;D
Sen engelska chill lektion idag;D
sen No ganska chill där också fick ju sitta vart vi ville :D
Sen lunch GANSKA god mat den dög!
Sen Matte ganska chill där ochnså rättade lite sen spelade spel med julia alice och alicia ;D
Sen so rättade bara där och såg på film najs lektion
sist svenska skulle gå ut och läsa men  sen vart det kallt så vi gick in läste 2sidor på 60min;D

Orka skriva mer


Alli<3
Julli<3
Malli<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är bra det Yassi! :D

jag är också trött D: hehe men sjukt kul kommer det bli imorgon! :D

haha du sandade ner där alice sen byte om xD hon vart sandig på fötterna D:

haha! :D vadå två sider på 60 minuter ? ;) jag läste faktist ett hellt kapitel :D

hehe jag älskar er!

2010-05-28 @ 21:25:37
Postat av: Julia

Nu är vi på väg ni :d o snart framme ;))

2010-05-29 @ 10:16:26
Postat av: engholm

Mahahah (A)<3

2010-05-29 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0