Torsdag ;dd

2010-09-02 ♥ 18:05:28 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Heeej ;dd
sitter  här och tar det lunggt ska snart öva lite glosor!
Coopertest på idrotten idag ;dd
Jag hade lite ont i halsen men om man inte är med får man ju springa själv sen
så jag var såklart med ;dd
Fick bättre än förra gången jag sprnag men jag slog nt  mitt rekord xd
haha xd sämst är jag!
Haha jag vet inte vad man ska skriva rikitg !
Fredag imorgn typ dom bästa dagarna 2timmars träslöjd
jag är sååååå dukrig på att såga så jag tog träslöjd
haha xd
Har precis typ bakat muffins ! Det vart inga cupcakes för vi hade ingen philidelfia ost ;/
Hhe har inte smakat på dom än ska kanske ta det eftermaten !
Det blir varmamackor idag!
Mumms ;dd
Orka skriva mera !
ps jag tkr min parfym luktar riktigt gott lr nu var jag självisk xd













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0