hej rubrik!

2011-08-11 ♥ 18:15:56 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hellu, har inte mkt att skriva , man typ skriver ju för sig själv för ingen läser ju min blogg,
men har inte gjort så mkt i veckan gjort om mina naglar 2ggr, glömde ta kort på dom ena :P
men men, jag har inte vart med ngn på¨hela sommarn :/
asså bloggandet är ju bara roligt när man börjar blogga :P
men snart den 19/8 är det premiär för filmen, jag saknar dig :P

trailern, det är ju en sann berättelse och vill ignetligen läsa boken före, men!
så om ngn vill gå på den med mej i linköping säg till :D
men , den verkar sjukt bra :P

det är en låt som har fastnat på hjärnan :P

ahh den här låten, pucketful of sunshine :P
men men
på lördag åker jag ner till vetlanda och hälsar på min farfar i hans sommarstuga :D
ciao
//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0