21feb2011

2011-02-21 ♥ 16:18:27 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

hellooo alla min bloggläsare (host)
Höhöh händer idag, nej ingenting
första dagen på sportlovet :D
och jag gör? ingeniting.
Höhöh eller jo har kollat på en as
bra film idah, eller den va as sorglig,
asså jag lovar jag grät igenom mer än halva filmen :'(
Älska mig hette den :d
den är asa bra (Y)
Rekomenderar den om man gillar att gråta ,
typ när man gråter mest är att hon tar livet av sig och sen på begravningen
men sen ochså det är typ 2verisoner av hur hon dör, asså sen dör hon
nästan men hennes gammla kompis och en as söt kille
kommer och stoppar henne.
ahh iaf hon är mobbad, men filmen är as bra rekomenderar den starkt (y)

10/10 defenitift:D


//Yasmine



filmen finns att kolla på, på youtube i 6st delar sök bara på

Älska mig- del 1

ahh den är iaf as bra(Y)
som jag sa xd

SE DEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0