Tjugonionde januari tvåtusenelva

2011-01-29 ♥ 15:54:57 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Hellluuuuu;)
länge sen jag bloggade jue ;)
har precis varit i mjölby fick två par jeanse av mamma ;)
när mamma kommer hem sen igen då ska vi nog beställa kläder från ellos ;)
En "båt" tröja från esprit, en svart baströja från esprit och en jeans skjorta ;)
asså jag har ingenting att blogga om :O

och just såg jag att jag skrivit fel på texten på header det ska stå "thing" ist för "ting" haha
fan vad pinsamt,

Jag bloggar för alice skull hon tjatar hela tiden om att jag bloggar dåligt ;)













Kommentarer
Postat av: Alice.

Bra Yasmine, fortsätt blogga också, höhöhö.

2011-01-29 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0