15juli

2011-07-15 ♥ 19:52:46 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

helllu, har inte mkt att skriva idag, eller jo mitt rum vart klart idag, så, 10dagar kvar tills jag fyller år:D
önskar mig konad nail art stamping :D
nej men en bild säger mer än tusen ord så nu blire bild bomb :D

färdigt resultat av rummet :D ska införskaffa mig en ny sängstomme och lite hyllor ska alltså inte ha den klumpiga vita hyllan på bilden :D (en misse i sängen)

här är resultatet av mitt egna lilla projekt :D
tapetserade en sån där simpel hylla från IKEA :D


ett earkuff jag köpte på uropenn för ungefär en månad sen :D

min fina misse molly :D<3

min älskade ziperall,:D



aja, vi ses :D
//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0