19juli :D

2011-07-19 ♥ 17:57:25 | Kategori >> Yasmines Naglar. | KOMMENTARER (1)

hellu, 19:e idag alltså bara 6dagar kvar tills jag fyller år :D
vvar ju på ikea igår och köpte lite skit,
nej men bilder kommer hur det blev :d
idag har jag bara legat och slöat:P
har precis målat om mina naglar dom såg förjävliga ut :P
dom var typ kantstötta alltså för långa så klippte av dom till überkorta :d

dålig webbkamera bild , orkade inte plocka fram systemis och ta kort sedan ladda över så det vart såhär:P
på ringfingret ska det föreställa en blomma-:P
men det vart inte så bra så det fick bli en diamant på ist, diamanterna är igentligen mobildekorationer
som jag tagit bort klistret på och satt fast med nagellack :D
aja
orkar inte skriva mer¨
pusshej
//Yasmine



Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

2011-07-24 @ 01:13:42
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0