3 Juli 2011

2011-07-03 ♥ 21:40:59 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Helluuuu :D
Nu var det ett tag sen jag bloggade :P
har haft en så kallad blogg paus i typ ett halv år :P
men nu har jag tänkt att börja igen, är inte riktigt klar med
designen än, heehehehe.
men jag ska glo på film nu :P tänkte gå och borsta tänderna men
natacha sa att det va en geting där inne, och jag är inte lite rädd för
getingar :P
och typ alla sover för dom ska jobba imorgon,
nej nu ska jag kolla lite tv, och sedan gå och kolla om getingen är kvar :(
jag ska faktiskt bli en flitig bloggare nu när dom sagt att det ska bli regn hela juli
och en sak till jag fyller 15 år om 22dagar :D
Gööööööööööööööötttt :D

//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0