30juli!

2011-07-30 ♥ 14:58:33 | Kategori >> Yasmines Naglar. | KOMMENTARER (0)

hellu, jag har inte mkt att skriva jo att skolan börjar snart och jag har inte vart med ngn än:P
men jag lovade att visa när jag gjort iårdning mina konad naglar och
jag gjorde en stjärndesing som vart skitbra :D
och jag glömde ta kort påt:/ men idag gjorde jag nya konad naglar med leopardmönster
skitdåliga vart dom  men jag har väl inte lärt mej än, jag åkte och shoppade igår, fick med mej lite småskit
här är vad jag köpte
tröjorna är från gina
pärlörhängena är från uropenn,
dom andra örhängena fick natacha när hon handlade på bikbok så jag fickdom
nagellacken och nagellacksborttagningen är från olika ställen, kicks åhlens och hm
hellokitty spargrisen är från sagoland

nageltipparna är från kicks  och jag trodde ddet va lösnaglar men jag kan klippa till dom så blir det lösnaglar:P

här är resultatet från mina naglar idag :)

detta är vänster´handen den andra vill ni inte se men det får ni ändå:P

skitfult kladdigt och fult usch :P
ser värreut i verkligheten :P
aja vi ses
//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0