6juli2011

2011-07-06 ♥ 21:10:37 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Shoobree vad händer jao?
nej men idag har jag inte mycket att skriva :P
har inte gjort ngt idag bara glott på film, och chillat inne.
Imorgon tänkte jag cykla en bit kanske 5kilometer eller ngt, men
då drar pappa till att han och jag ska cykla gamla skoljoggen(skoljoggen på min gammla skola)
och den är ca, 1 bil, med grus väg och en hel del uppförsbackar, men men, får väl cykla den om
pappa ska, annars tar jag en liten bit ímorgon och en länge bit ngn annan gång,
ska lixom försöka komma ut och cykla varje dag, eller ut och gå :D
måste röra lite på fläsket:P
hha nej, men nu vet ni vad jag ska göra imorgon :)

bjur på en gammal bild från 2009  hitta den på bloggen:D

ahh just det har beställt en Ziperall också :D det va ett tag sen, den är beräknad att komma den 15juli, men skrev på deras logg och dom tror att den kanske kommer komma nästa vecka, gött :D
för er som inte vet vad en ziperall är, det är en svensk onepiece :D

//Yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0