Fixade Naglar!

2011-07-04 ♥ 15:20:15 | Kategori >> Yasmines Naglar. | KOMMENTARER (0)

Hellu,  jag är tillbaks, nu har jag fixat min design för tillfället!
hmm, jag fixade mina naglar  härom dan, guldiga med rosa streck på :D

ganska snyggt faktiskt men detta är vänster handen, den andra vill ni inte se, (strecken gjorde jag just då med tandpetare :d

men idag har jag inte gjort så mkt, sov till halv 11 sen så kolla jag runt hemma och skulle fixa till
lite nagel grejor (bild kommer ) och du fixade jag eller testade min ena tubbe lite granna :d
det vart samma fast nu måla jag i halva nageln med rosa nagellack, och sedan ett glitter streck i "skarven"
vart inte så bra men men , 
 
ahh om nån undrar, av alla mina 3 bloggläsare så, här kommer just det materialet jag använde för domma hära naglarna :D

rosa och guligt nagellack kommer från kicks, isadora har även ett blått och gult, dom använder jag vi till basnagellack som ni ser,kostar ca, 60-70kr
det igenomsklniga, har jag tagit av mamma det är köpt på yvers rough(stava)! andvänder jag till att pänsla på sa glittret fastnar och även på!
glitternet avnvänder jag ju som ni ser , guldigt och silvrigt, har jag faktiskt köpt på Netto kostar ca 20-40kr kommer inte ihåg,
den nagellacksoenslen som står upp är ett gammalt nagellack jag kastade och sparade den, klippte av lite av penseln och målar det rosa med  så det blir tunnt , det köpte jag när jag va liten nån billig skit,
sen idag hittade jag, gammla oandvända smink borstar dom tänkte jag klippa av och också andvända som smala penslar :D

ahh det va la det :d som sagt det blir ju jävligt glittrigt överallt :D
det kommer komma upp flera "mina naglar" iaf nån gång i månaden :d

suddig bild men slutresultat :d
herrå
//yasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0