läääääängeeeseeeeen!!!!!!!!!!!!

2011-11-08 ♥ 17:11:21 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Helllo:
nu vare ett tag sen jag bloggade, haha sen augusti:D
jag suuuuger på att blogga eftersom det inte är kul att blogga för ingen läser min blogg :D
det finnns såååååååååå mkt jag vill shoppa asså jag får snart damp
skulle kunna åka och handla för flera tusen, julklappar och skit också:D
åhhh måse åka till linköping snart :D
jahop det blira en bild bomb då :D

jag nadine och natalie, första dagen i nian :D

vi va i skidstugan på omberg första skoldagen,
vi körde fanny bunny :D
axel och amanda kör :D

bjur på en bild på skolfotot i nian :D
intttttte nöjd.

det får räcka med bilder för idag!
9a<3


ahh just det är helt galen i IDOL :D älskar MOA LIGNELL som artist då:D

peace
//Yasmine



Kommentarer
Postat av: amanda

aah, kändes SÅ gött att vinna ;)

2011-11-08 @ 19:23:26
URL: http://musikunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0