DÅLIG!

2012-04-28 ♥ 12:16:37 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hallo, dålig uppdatering menmen sånt är livet  men nu är
jag tillbaka, var och shoppade i linköping igår , hitta ganska mkt bilder kommer sen.
Aja har haft PMS eller ngt i 3dagar har varit jätte tjurig.
JÄVLA SPINDEL JÄVLAR också överallt i hela huset.
aja på måndag blire åka till MICKE där vankas det fest för hela slanten
nej men en liten fest bara 10 pers. men eftersom jag är nykterist så blir det inte
mycket till fest för mig. KAnske blir att man sover där också :D
Nu kommer lite bilder :D
Httade min skolavslutnings klänning, skulle skicka efter den från NELLY men eftersom
det var märket VILA så gick vi in på VILA och där fanns den med 70% rabatt:O
så om vi skulle skicka efterden skulle den kosta 500:- men vi köpte den för 150:- :D
(börjar med kameran som jag tog korten med som jag inte har visat i bloggen
bilderna är skitsuddiga)
Grå mjukiströja(killtröja) 200:- extrapris STADIUM outlet
2 pas t-shirts 99:- /styck LINDEX
3 par cotton trosor 59.- styck LINDEX
Puder ISADORA 88:- Cubus
Puderborste HM 29.50:-
plånbok/portmonä 49.- ÅHLENS
Minnes kort 4gb till Nikon kameran 119.- kjell& C:O
SKOLAVSLUTNINGS klänning 150:- VILA gammaltpris 500.-
2 par nya jeans lika dana som jag hade. dom blåa gick dragkedjan sönder på och dom svarta är förstora.
199:-/styck - 30% CUBUS
Resväska till GOTLAND :D 399.- CITYGROSS (kööpte den för den var billig)
//YASMINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0