Fredagen den 13:e!

2012-04-13 ♥ 11:38:54 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Idag är det fredagen den trettonde:O haha, för mig så är det ingen spec. dag,
eller det händer inte mig något, men jag tror på otur :P
Har precis städat mitt rum, haha bara svarta möbler så det blir
rätt så dammigt :P Bytt mina lakan till mina helllo kitty lakan :D
Aja mamma kommer hem snart då drar vi in till mjölby så det är väl dax
att börja sminka sig och skit, nej men sen i mjölby , vi får väll se om jag
hittar ngt skit :P
Har inte tagit några kort på rummet idag, men sist jag städade så tog jag kort, eller förr förra
gången kan det också ha vart :P 
aja det ser typ ut lika dant förutom att jag har andra lakan :P
några bilder:
haha prinsess lakan hade jag då :P nu hello kitty :P

//YASMINE
PS, hjälpte Malin med hennes blogg igår så kolla in den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0