Måndag!

2012-04-16 ♥ 17:21:38 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hallo där, måndag idag, första skoldagen efter lovet trött som ett svin och as ont i huvudet menmen.
min dag såg ut så här, att jag gick upp kl: 06.15 plattade håret och sminka mig och skit, borstade tänderna ock cyklade till bussen, blablabla, hade klassråd, klaes berättade lite om våra sista veckor i 9:an skit chilliga jue :P
bara 59dagar kvar till sommarlovet :D
här kommer lite speciella tider innan sommarn :P
19/4 nationellt prov engelska.
26/4 filmfestival i Mjölby
27/4 nationellt prov i engelska
30/4-1/5 lovdagar
2/5 nationelltprov i Matte
15/5 nationelltprov matte
17-20/5 lediga
22/5 spexfoto
24/5 STUDIERESA till Stockholm som kommer äga :p
25/5 lediga
31/5-2/6 9A till GOTLAND :D
8/6 beachvolley boll turnering
12/6 filmfestival/brännboll
13/6 städdag och MUCK
14/6 JAG SLUTAR 9:AN
ahh där fick ni reda på lite onödig fakta, ahh iaf dagen rullade på som vanligt, jag och alicia skrev en packningslsta till gotland, och sedan lunch äcklig lunch så åt en knäckemacka, var skapligt hungrig när jag kom hem, ahh, sedan tyska och svenska och sist EPT som jag och alicia satt i datasalen jobbade på en uppsats och kolla avslutnings klänningar:D
Sedan tog jag bussen hem, snacka lite med Micke :D
Kom hem och kollade på BB sen igår och nu sitter jag här, det va en as läskig alkolist vid bussen idag som följde efter mig och micke:p
vi hörs och ses, ahh just det fick reda på mitt GYMNASIEVAL idag, tar kort med ipoden sen och bloggar där ifrån :P
//YASMINE
bjur på en bild från resan till Liseberg i sommras med vänner :D
Bilden är från Albins facebook :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0