Söndag.

2012-04-29 ♥ 14:17:28 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

halllo, vaknade vid 9 idag, kan aldrig sova på helger,
har fortfarande ngn slags PMS eller ngt har varit tjurig idag också :P
Just nu lyssnar jag på musik och packar och fixar lite till imorgon då det är valborg.
Jag ska vara hos micke med härliga vänner, ska sova där också 10perss i ett sovrum?
-Låter inte logiskt :P
Så mina planer imorgon efter jag vaknat är att fixa mig sminka mej och sånt
sedan packa det sista.
Sen vid 16.35 drar vi och hämtar Alex, sen möter vi Alicia på ICA vid 16.45 handlar
det sista av maten och sånt. Sen kommer alicias mor och hämtar oss på ICA sen drar vi ut till Micke och
äter , festar och tar det lugnt :D
//YASMINE
får bli en bild jag tog för jäääääääääääääätte länge sen,
- Men en blogg utan bilder är ingen bra blogg.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0