Tips!

2012-04-08 ♥ 18:09:31 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halli hallå :)
idag har jag faktiskt hunnit med att båda baka muffins och måla mina naglar :)
muffinsarna vart väl sådär smakade helt okej, jag kan fanimej inte baka längre, och så
har jag valt det till gymnasiet :P
aja naglarna vart bara helt enkelt svarta , JUST BLACK.
ahh :D skulle tipsa er om en sak, hade köpt nytt schampo och balsam som jag testade idag,
Dove var det, gillar inte doves duschkräm så ville inte testa igentligen men gjorde det iaf,
och fan vad bra det va. Jag låter alltid mitt hår luft torka, ahh iaf, det vart as lent behövde inte äns borsta det
när det hade torkat så det tipsar jag verkligen om.


//YAsmiine



bjur på en bild från vårat barnkalas vi hade somm  blev misslyckat menmen, och sså
bjur jag på MOALIGNELLS<3 musikvideo, som kom upp någon gång när jag hade bloggpaus :D


grym är hon:D är så stolt över henne på ngt sätt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0