Tisdag^^

2012-04-17 ♥ 15:51:22 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hallå där.
idag äre tisdag en helt vanlig dag idag,
först ept som vi bara snackade på och chillade,
sedan Tyska gjorde klart ett arbete chillade och kollade på Film(türkisch für anfänger)
sen slöjd, då våran lärare hade gått hem så jag gick till syslöjden och var social med malin och alicia:D
sen lunch, äckellunch idag igen, potatisbullar-.-'
sen bild som vi kolla på ett bild spel och chillade
och sist No, som vi chillade:P
Alltså ganska chill dag fast den gick fett långsamt :p
när jag kom hem så kollade jag på BB sen igår och nu sitter jag här :D
Jag och alicia ska göra en "musikvideo" när vi är i stockholm och på gotland ,
och så har vi några filmer klara också, :D
kul kommer det bli :D
HEJDÅ
//YASMINE
en oredigerad bild på mej sen min "fotoshoot" :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0