Torsdag(Y-N)

2012-04-19 ♥ 18:56:07 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

Hallå torsdag idag jue, brukar hata torsdagar i vanliga fall men idag var det ganska chill.
min dag såg ut såhär.
vaknade och var svintrött fixade mig och cyklade till bussen och tog bussen till skolan.
8:30-9:50 Nationelltprov eng-läsförståelse.
9:50-10:20 hade rast så gick till ICA.
10:20-11:20 nationelltprov eng-hörförståelse-
vi åt och sen spelade kort till 13:10 (hade håltimma)
sen NO hade vikarie så hon gick bara igenom svaren
Sist SO klaes prata lite sen såg vi en film om hinduism
Bend it Like Beckham
har sätt den förut och den är inte så bra.
sen komjag hem och såg på BB sen igår sen gick jag och duschade och målade tånaglarna :P skit fult.
sen åt jag,och nu sitter jag här och målar mina naglar rosa till min kusins kalas imorgon
eftersom dresscode skulle vara rosa så målar jag naglarna rosa (hon fyller 18)
imorgon äre vanligt prov i engelska. och origentering på gympan-.-'
ska dra och måla min andra hand nu
PUSSSS
//Yasmine
cornelias bild, från kalaset och jag ser ut som om jag kommer fråne ett psyk hem :P



Kommentarer
Postat av: martina

nu finns vinnaren av en valfri vara från Beachandmotion till ett värde av max 300kr publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/14525/vinnaren-av-en-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-max-300kr/

2012-04-19 @ 22:37:38
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Cornelia

söta tjejer!

2012-04-20 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0