MOA LIGNELL!

2012-08-04 ♥ 00:58:53 | Kategori >> Yasmine♥Music! | KOMMENTARER (1)

Jag älskar dig<3
det är du som får mig att le och må bra just nu, du får mig att vilja fortsätta leva!
Moa Lignell jag älskar dig!
NY VIDEO-NY LÅT =FUCKING BÄST






bara för att moa är så vacker <3

"gifsen" kommer från MoaLignellDaily
blogg om moa!

älskar hennes nya låt, knarkar den på spotify och videon för hon är så otroligt gullig i den (A)

FUCKLIFE :D

//YASMINE

man pausar i videon och får se denna underbara bild, du är underbar!
SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTAST!



Kommentarer
Postat av: Marcus

ville va lite snäll så jag komenterar nu

hon är ju snygg ju och söt, och inget fel med att lyssna på henne <3

2012-08-04 @ 01:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0