MUSIK

2012-08-15 ♥ 22:45:06 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

tja, sitter här och lyssnar på musik, Lars Winnerbäck :)!(Y)
tänkte ta mig i kragen och svara på dom få kommentarerna jag får :D

börjar nerifrån

Marcus: snäll så :) hon är snyggast, och sötast :D
f'*cking bäst :D

Malin: Ehm ahh jag baxade den :D

Kamran: hah va?!

Alice: nej inga fina bilder :P
jasså, tror inte jag fortsätter då flera stycken har klagat på den och skit, fick mkt negativt.!
jag saknar dig också, så sjukt mycket <3 :)


Kom Änglar-Lars Winnerbäck (Y)

//YASMINE





Kommentarer
Postat av: Alice igen?

Jo, jag tycker att de är jättefina. Verkligen!

Men, du bör inte lyssna på de. Eller ja, du borde göra som du själv vill iallafall!

:)

2012-08-16 @ 19:32:20
Postat av: Malin

Lyssna inte på dom negativa kommentarerna!

Jag vet bara en. Och han ska du bara skita i!

Jag tycker din video var jätte bra och modigt gjort!

Jag skulle t.ex nog inte våga lägga upp en video, hähäh.

Så jag tycker du sak fortsätta och strunta i idioterna som klagar och göra som du själv vill :)

2012-08-18 @ 18:26:40
URL: http://greenowo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0