RL-12 1B

2012-08-22 ♥ 17:47:21 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjooo, jag bloggar dåligt jag vet men det blir sena dagar nu på gymnasiet!
gått upp 5 typ varje morgon och sedan åkt halv 7 busssen till bynn blaBLA ni vet!
ny skola då i linköping, jag trivs som fään, Erika och jag känner oss jävligt hemma där :)
27pers i klassen RL-12 1B 20tjejer och 7killar (Y)
inte hänt så mkt på tredagar men imorgon börjar Nollningen-.- och jag vill verkligen inte menmen, det värsta som kan hända är att jag blir förnedrad och tar livet av mig!

klassen verkar bra iaf, nästa vecka blire gå upp 4 typ varje morgon troligtvis :P
inte snackat så mkt med folk i klassen men ska försöka, och jag vill inte se ngn sitta själv ngn gång, för jag vet hur det är, jag skulle också göra det om jag inte hade erika :) så jag och erika sätter oss vid våra ensamma klassisar :)
erika har vart övertrött typ varje dag och jag också :P så jag har skrattat åt allt :P
idag hade vi svenskatest, imorgon mattetest och nollning, på fredag hälso-dag och den värsta nollningen -.-¨
//yasmine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0