tja.

2012-08-10 ♥ 15:42:03 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjatja det va ett tag sen menmen tänkte lägga in lite bilder jag var tydligen vart duktig att ta out-fit bilder när jag är hemma och gör ingenting såhär ser jag ut idag!
VARNING! osminkad  bild.
helt ofixad. håret i en knut!
jeans: cubus
linne: fick av syster, GinaTricot
baseballjacka: Gammal Gina.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
och såhär såg jag ut när det va skänningemarken!
suddigbild)!
jeans: cubus
t-shirt: Newyorker
mjukiströja: Stadium!

det är ingen som fattar vrf jag har mjukiströja på sommaren när det är svinvarmt, men det är min grej!
//YASMINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0