tonåring=suger!

2012-08-15 ♥ 13:48:01 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tja det va ett tag men har försökt blogga flera ggr från ipoden men det går inte :(
skolan börjar om 5dagar fett nervös!
fixade mig idag, kände inte för att gå utan smink mer nu, men jag har fått förfärligt mkt "finnar" just nu :(
dom går inte bort små jävla knottrigt skit -.- har inte haft så här mkt på länge men nu, jaa, funkar inte så bra att sminka över heller , perfa till skolan börjar (Y) -.- det är väl bara att leva med, men det är fett jobbigt, knottrig skit i hela pannan, + på näsan/kinderna som jag aldrig haft förut, jävla skit @

ahh fixade mig idag ju:
//Yasmine

(glad tjej) det syns inte så mkt men lite, är mer i verkligheten :(
trevligt inlägg :D
(naturligt lockigt hår, som va ganska platt idag) ngn jävla fläta jag gjorde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0