GOD JUL!

2012-12-25 ♥ 15:40:59 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Godjul på er.
det är ju jul nu så tänkte att jag skulle dra igång bloggen lite igen:
tänkte börja med att lägga upp vad jag fick i julklapp , wihooo kul.
 
fick 1000:- av mor och far
fast med dom köpte jag min syster gamla iPhone 4 (hon köpte 5an ) +hennes gamla skal.

1o2 iPhonen (y) gillart.
3.fick cupcakes burkar av systerpyster.
4o5, LASSE ÅBERG, kaffekoppar av mor och far, fina som få ;)
6."sidenlakan" av mor och far, myyyys.
7.random klocka av syster XD
8.skkkaaaal.
9. fick muffinsplåt och formar av syster.
10. spotify av mor, pengar av mormor farmor och farfar ;)

lite småsaker blev det ju.
Tjarrå ;)

//YASMINE
-bild från julafton-
 



Kommentarer
Postat av: ;)

fint blid av dig Yasmine ;)

2012-12-26 @ 02:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0