Hej igen.

2012-01-09 ♥ 18:47:53 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halu där tänkte bara visa ett par skor jag köpte igår i jönköping när jag såg moa :D

typ sånna dom är från samma affär bara att sulan är anorlunda och det är dragkedja på ena sidan :D gllar dom starkt :D
 
och sen i typ början av januari så köpte jag ett par jeans på cubus:D

och sen har jag köpt småsaker, en muffinsplåt, måttsats i metall, nagellack, toffsar och bra oc ha saker :D
aja det va det jag villle imorgon börjar skolan:D

snart ska jag se på sveriges mästerkock som börjar idag :D
//Yasmine

p.s. mitt tagentbord tar skit dåligt så därför jag det se lite sluddrigt ut :D

bild från volleybollen iår :D
mittlag, haha vi förlora allt til och med utklädnaden -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0