Mååååndag :D

2012-01-30 ♥ 07:22:20 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Hellu, ett tag sen jag bloggade men skulle säga att jag vann en iPhoneskal tävling :D och jag har inte äns en iPhone men ändå :D

ahahaha och jag vinner aldrig :D

ahh iaf idag äre måndag igen := seg dag känns det som, men iallafall på torsdag ska våran klass åka gokart äta mat och se på bio i linköping :) no-prov på tordag kom jag på nu också-.-' och no- inlämningsbajs och hitler test på fredag -.-' ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
ahh just det va i linköping igår med mamma :D köpte 2par jeans , hårnålar underkläder, ahh och bra ock ha saker, köpte också en ny kamera :D:D:D:D nikon coolpix 3100 ngt, ahh bilder kommer imorgon, men den va helt okej faktiskt, :D

har inte så mkt att blogga om , men iaf,
PEACE
//Yasmine



Kommentarer
Postat av: martina

nu finns vinnaren av ett valfritt armband från Armband.se publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/12637/vinnaren-av-ett-valfritt-armband-fran-armband-se/

2012-02-03 @ 21:48:17
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0