Tävling:

2012-01-24 ♥ 17:41:36 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

är med hos min syster natacha och tävlar om ett valfritt iphoneskal på iphoneskal.se  
jag skulle vilja vinna för att jag behöver ett nytt skal till min iPod, och det här skulle sitta fint, men om det inte passar till min ipod så skulle min syster natacha få det, för hon har tjatat om att hon vill ha ett sådant här skal men inte haf pengar till det, så det skulle vara kul om hon(du) kunde få ett sånt skal :D därför vill jag vinna, jag vet att vi bråkar taschan men jag gillar dej endå :D

//Yasmine


syster pyster när hon slutade 9:an :D



Kommentarer
Postat av: martina

hej, du har vunnit en tävling hos mig och det vore bra om du svarade på mitt mail så fort som möjligt, om du tar för lång tid på dig så går vinsten över till någon annan!

2012-01-25 @ 21:06:09
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: vendela

Tävlingen är avslutad, in & kika ifall det var du som vann!:)

2012-01-29 @ 17:02:19
URL: http://vendelaljung.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0