16år!

2012-07-25 ♥ 22:57:33 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjaaaaaaa, som ni kanske vet så fyller jag 16 idag, Grattis till mig :D
passar även på att gratta Ramazan som också fyller idag, Grattis på 19års dagen :D
GRATTTIS YASMINE :D

fick 1000spänn av mor och far, och en hellokitty mugg-.-
fick 7trisslotter av syster, och vann 100kr (Y)
så kom även ett armband och en ring idag :D
imorgon är det, Johannamarken här i bynn:P
!!
!!
och detta gjorde min dag idag...
Filip Winther är en känd vloggare och en svensk rappare,! han va med i lilla melodifestivalen samma år som Ulrik Munther vann!
och han skrev grattis till mig :D
fatta vad glad jag blev!
aaw :')
//YASMINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0