2dagar!

2012-07-23 ♥ 16:13:16 | Kategori >> Yasmine shoppar! | KOMMENTARER (1)

2dagar kvar sen är jag 16 :D
hej, det va ett tag sen :P
igår hade vi kalas, inget spec.bilder på tårtan kommer en annan gång, vart faktiskt nöjd med den!
fick mestadels pengar men också andra saker(bilder kmr en annan gång)
så idag har jag beställt lite smycken(A) för mina födelsedagspengar(fyller på onsdag)
vet inte när dem kommer men här får ni bilder på vad jag beställt!
2 anorlunda och coola dubbelringar (A)
ett rosa döskalle armband, bara för att det va coolt :P
sen ett vanligt flätat armband :P
bara för att jag och malin blevkära i ett liknande som Bobby hade när vi va en gång :P
jag gillade hur det såg ut men malin gillade det för magneten :P
//YASMINE
ikväll vet jag inte vad som händer, va hemma som  vanligt.



Kommentarer
Postat av: sannis

vart är smyckena ifrån ?:)

2012-07-23 @ 21:13:38
URL: http://www.sannawenngren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0