......

2012-07-15 ♥ 19:27:10 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

jag är på bättre humör nu, lite saker är bättre, och endel sämre,!
jag har gjort och sagt saker idag som jag kommer ångra och som jag ångrar!
men bara för att jag mår bättre får ni en sida ur min dagbok.......
och en fin låt, av JohanPalm!
ni johanpalm hatande människor lyssna på den, för den är bra och jävligt fin!
som sagt så har jag lyssnat på musik 24/7 idag , seriöst så här får ni listan jag lyssnat på!
blandat, och jag har precis lagt till ganska gamla låtar på den!
SPOTIFY LÄNK!
//yasmine....



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad "med Malin"? ;o

2012-07-16 @ 12:33:10
URL: http://greenowo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0