fuck blogga!

2012-07-14 ♥ 17:28:16 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjjjjjjjjjjjjja, jag orkar igentligen inte blogga men jag bloggar för malins skull^^
jadu, hur har veckan sett ut?
i torsdags var jag iaf med malin en stund, vi satt ute och spelade kort med Sultan, Mostafa och Obeid^^
vi hade det trevligt, dock så fuskade dom hela tiden ;)
sen igår så drog jag till visjön vid 18.00 där väntade lite fölk, :)
Renée , Malin, Cornelia Och Alice sen kom pontus senare ;)
och sen 2 andra boys , som jag inte känner, eller jo den ena har jag träffat förut men ahh,
Bobby och Marcus,!
vi gjorde inte ett skit i visjön eller pontus försökte slänga ner mig i vattnet ett antal gånger men han vågar inte ;)
sen så bestämmde vi oss för att dra till bynn, 7pers med 1Epa och 2moppar med 3hjälmar ;)
så det slutade med att cornelia och malin åkte på cornelias moppe och pontus på sin,.
och jag och Renee inne i marcus epa och Bobby och Alice på flaket :P vilket va kul xD
första gången jag åkte epa :P
aja, vi drog tiill skolan sen lusthuset , och sen u-hus men det va stängt så vi satte oss utanför
sen hade jag malin och renee fest i hans epppaaaaa ;)
aja, sen drog vi och träffade ramazan en stund sen drog jag till bussen xD
TREEEEEVLIGT ATT VETA!
GRATTIS TILL ER SOM LÄSTE!'
här får ni två bilder från festen ;)
jag filmade lite också, det kanske kmr upp ngn gång XD

HEJDÅ :D
jag lovar att blogga bättre.
en gång till grattis till er som orkade läsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0