gräsklippare klipper gräs!

2012-07-20 ♥ 20:15:02 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tiao! idag följde jag med min familj till linköping för far min skulle köpa en gräsklippare, och då fick jag en
svart kill-mjukiströja av mamma, så myyyyysig (A)
+fem par strumpor!
tröja: Stadium Outlet 400:- 200:-
strumpor: Stadium Outlet 100:- 40:-
och nu till väskan:P
köpte den faktisk på H&M 99:- på gotland
den är inte världens snyggaste men den är jätte praktisk ;)
och sen härromdagen så gjorde jag mitt rum lite mer privat :P
eftersom jag inte har fått ngn dörr till mitt rum så letade jag fram ett gammalt draperi från IKEA :P
och satte upp :P
nu örks det inte blogga mer, imorgon ska jag nog va med malin :D :D
//yasmine
kanske bloggar senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0