Hemma!

2012-07-21 ♥ 20:20:44 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjaaaaaaaaaaaaaaaaa, har precis kommit hem från en trevlig dag med mkt skratt :)
min dag såg ut såhär att jag va tjurig :P haha nej men jag började med att städa sen blablabla drog jag till malin ;)
vi satt i lusthuset(STANDARD) och satt där ett tag sen gick vi bakom ngn stans och satte oss på engräs plätt, sen kom Reza och Morteza och gjorde oss sällskap! 
med sällskap menar jag att dom kastar rönnbär på oss -.-
det va trevligt mkt skratt blev det (A)
sen fick jag och malin tråkigt så vi förlova oss(a) (min ring gick sönder :( men malin du kommer få en annan ring)
sen så bestämmde vi oss för att gå runt och samla autografer, fick ihop 5st med våra egna men vi ska fortsätta ;)
sen gick lite folk iväg till bynn, så vi följde efter*shhhh* sen stod vi och va allmänt flumm och doppa fötterna(CONVERSE ÄGER)
sen gick vi en bit med mostafa då min pappa kom och jag ååkte hem :)
jätte trevlig dag, har nog aldrig skrattat såhär mkt på länge , Tack (A)
nu ska jag snart käka, sen ikväll blir det nog att gloa(XD) film med familjen och imorgon äre kalas för mig!
//YASMINE
KLASSEN<3
och bilder då jag fotat solnedgången två dagar!
hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0