i'm blogging bad!

2012-07-10 ♥ 18:00:49 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

hej, ja jag vet att jag bloggar dåligt :P
men men igår var jag med malin igen ;) gud vad jag saknat den tjejen!
vi hade det trevligt, vi åkte till visjön och skulle bada , inte jag fast malin, men hon gjorde inte det ;)
vi satt och spelade kort med, Obeid,Kamran och Mostafa istället :P
sen gick vi hem från visjön , klarade nästan hela vägen för sen kom mamma och hämta oss för jag va tvungen att åka hem -.-
ngn gång i veckan eller nästa vecka ska vi på BIO och testa att pendla till Junkan, då vi ska gå på samma skola(Y)
idag har jag inte gjort ngt :P
igår kväll satt jag uppe vid 12 och kollade på "Ronny & Ragge" med familjen :P
idag har jag dammat lite, sen kollat på 2 filmer
En gång i Phuket= den va bra inte jätte bra!
Shoo bre= haha, skit dålig film xD eller inte jätte dålig, sebar(Y)
sen ikväll ska jag nog se A walk to remember<3
så fiiiiiiiiiiin film älskar den^^

har inte ätit ngt idag så ska göra det med ;) 
herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrå :D

//YASMINE "film-älskarn" HÄLL!

ge gärna tips på filmer jag kan se ;)
här får ni en jättefin "host" bild på mej ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0