LÄNGESEN!

2012-07-08 ♥ 21:15:01 | Kategori >> Yasmine fotar! | KOMMENTARER (0)

hoho, länge sen sen sist nu ;)
men jag har inte gjort ett skit :O
igår som sagt var jag på hedamarken och kalas :p
hedamarken då, det va kvaft som in i, så vi kanske va där 20min sen drog vi hem ^^
köpte ingenting :P det va asmkt folk också!

aja sen har det inte hänt så mkt, malin kom hem idag(Y) ska nog va med henne imorgon , som jag längtar :D
har inte träffat henne på nästan 2veckor....
jag har börjat knarka Johan Palm igen^^
aja, det har regnat som in i idag och jag gick ut och fotade lite förut : här kommer ett smakprov^^
det blåste ganska mkt, och det va översvämmnigar lite här och där, så typ alla bilder blev suddiga :/
men några bilder fickjag  till ^^

aja, tog lite egobilder härromdagen så här får ni 3st xD
fina jag vet-.-
har lyssnat igenom min spotify lista typ 10ggr denna vecka , BÄÄÄÄÄÄÄSTA låtarna igenom mina 15år ^^
haha xD nej men har knarkat musik i mobilen och på datan
I<3MUSIC
min spotifylista! den bästa!



det örks inte blogga mer, vi hörs imorgon :D
//YASMINE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0