linköping!

2012-07-19 ♥ 19:37:22 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

länge sen jag bloggade jag vet, men jag har mått skit dåligt sen i söndags, deprimerad eller ngt....
nog om det jag mår liiiite bättre nu!
igår var jag i Linköping med Malin ,Kamran och Isa!
vi skulle se på Bio jag och malin ville se IceAge4 men det ville inte dom andra
så vi fick se The Amazing Spider-Man den va faktiskt bra då jag inte sätt ngn av dom andra :P
åkte in halv 1 från ödet, filmen började 4 så vi gick och käka när vi kom dit
jag och malin gick och åt själv dels för vi hatar att äta bland folk och vi hade inte träffats på ett tag
så vi var verkligen tvunga att snacka ut lite.....!
ja det va drygt att lämna dom andra men vi va tvungen att lösa ut lite saker.!
sen bestämmde sig malin för att träffa en , nog om det :P!
sen när filmen var slut va det 2timmar kvar tills nästa tåg och buss gick så vi fick stå på stationen
och vänta, grabbarna drog med ett tidigare tåg så jag och malin blev forever alone!
nog om Linköpings-dagen!
fredag imorgon vet inte vad man gör kanske är med ngn vem vet!
på lördag ska jag kanske va med malin beror på, det är kalas för mig på söndag så kanske måste fixa inför d!
skriver om nästa vecka imorgon!
här kommer ngra bilder från linköping!
den understabilden baxade jag från malins blogg därför får hon en länkning!-----------> MALIIIIIIIIN!
(häng på stationen i mjölby, och kamran kom med på ett hörn(hoppas att de va okej) )
bussen hem, övertrötta och funderande tjejer!
här ser ni typ vad jag hade på mig!
hade en grå tischa med tryck från gina
jeans från cubus
min älskade gråa mjukiströja från stadium(hittade en till grå i garderoben också :O)
väska från gotland (kan lägga in bild på den senare)
och självklart CONVERSE <3
puss på er,! 
tacka cornelia för att jag bloggade ;)
//YASMINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0